დაბრუნებისპოლიტიკა:
კომპანიის საბანკო ანგარიშზე ჩარიცხული თანხა უკან არ ბრუნდება, გარდა შეცდომით ჩარიცხული თანხისა
- კომპანიაში შეცდომით ჩარიცხული თანხის დაბრუნების პირობები:
1.1. შეცდომით ჩარიცხული თანხის დაბრუნების სურვილის შემთხვევაში, საჭიროა წინასწარ დაუკავშირდეთ კომპანიის ფინანსურ განყოფილებას და აცნობოთ თანხის დაბრუნების შესახებ გადახდის მომენტიდან არაუგვიანეს 2 საათისა;
1.2. პროცესის ინიცირებისათვის საჭიროა კომპანიას მიწეროთ წერილობით დაბრუნების მიზეზი, აცნობოთ ინვოისის ნომერი, შეკვეთის თარიღი, შეკვეთის ნომერი ID და გააგზავნოთ ელ. ფოსტის მისამართზე: support@diger.ge
2. ანაზღაურებისწესი:
2.1. კომპანია, მომხმარებლის მიერ შეცდომით ჩარიცხული თანხის დაბრუნების სურვილის შემთხვევაში იღებს ვალდებულებას მომხმარებელს აუნაზღაუროს შეცდომით გადახდილი თანხა შემდეგი პირობებით:
თუ მომხმარებელი თანხის დაბრუნებაზე განაცხადს გააკეთებს გადახდის მომენტიდან 2 საათის განმავლობაში ჩარიცხული თანხის 100% ბრუნდება უკან.
2.2. კომპანია ვალდებულია მომხმარებელს შეცდომით ჩარიცხული დასაბრუნებელი თანხა აუნაზღაუროს, თანხის დაბრუნების განაცხადის გაკეთებიდან 10 სამუშაო დღის ვადაში
2.3. გადახდის მომენტიდან 2 საათის გასვლის შემდეგ დაბრუნების განაცხადის გაკეთების შემთხვევაში კომპანიის ანგარიშზე ჩარიცხული თანხა უკან არ ბრუნდება.