დაბრუნების პოლიტიკა

დაბრუნებისპოლიტიკა:

კომპანიის საბანკო ანგარიშზე ჩარიცხული თანხა უკან არ ბრუნდება, გარდა შეცდომით ჩარიცხული თანხისა 

  1. კომპანიაში შეცდომით ჩარიცხული თანხის დაბრუნების პირობები:

1.1. შეცდომით ჩარიცხული თანხის დაბრუნების სურვილის შემთხვევაში, საჭიროა წინასწარ დაუკავშირდეთ კომპანიის ფინანსურ განყოფილებას და აცნობოთ თანხის დაბრუნების შესახებ გადახდის მომენტიდან არაუგვიანეს 2 საათისა;

1.2. პროცესის ინიცირებისათვის საჭიროა კომპანიას მიწეროთ წერილობით დაბრუნების მიზეზი, აცნობოთ ინვოისის ნომერი, შეკვეთის თარიღი, შეკვეთის ნომერი ID და გააგზავნოთ ელ. ფოსტის მისამართზე: support@diger.ge
 

2.      ანაზღაურებისწესი:

2.1. კომპანია, მომხმარებლის მიერ შეცდომით ჩარიცხული თანხის დაბრუნების სურვილის შემთხვევაში იღებს ვალდებულებას მომხმარებელს აუნაზღაუროს შეცდომით გადახდილი თანხა შემდეგი პირობებით:

თუ მომხმარებელი თანხის დაბრუნებაზე განაცხადს გააკეთებს გადახდის მომენტიდან 2 საათის განმავლობაში  ჩარიცხული თანხის 100% ბრუნდება უკან. 

2.2. კომპანია ვალდებულია მომხმარებელს შეცდომით ჩარიცხული დასაბრუნებელი თანხა აუნაზღაუროს, თანხის დაბრუნების განაცხადის გაკეთებიდან 10 სამუშაო დღის ვადაში

2.3. გადახდის მომენტიდან 2 საათის გასვლის შემდეგ დაბრუნების განაცხადის გაკეთების შემთხვევაში კომპანიის ანგარიშზე ჩარიცხული თანხა უკან არ ბრუნდება.